15 februari 2019

Customer Experience consultancy

Customer Experience (CX) management heeft de laatste jaren een enorme vlucht genomen. Steeds meer bedrijven zien in dat dit vakgebied zorgt voor een duurzame relatie met klanten en daaraan verbonden een groei in omzet en rendement.

Maar het implementeren van een goed CX proces is complex en vereist grote veranderingen binnen het bedrijf en de aansturing en dus ook van de medewerkers en het management.

Orion Pax heeft samen met een expertgroep van Shopping Tomorrow, een model en aanpak samengesteld die uit 3 stappen bestaat. Deze 3 stappen geven een goede basis inzicht in wat er gebeuren moet om CX op een professionele manier in je bedrijf te implementeren.

CEX ervaring

Orion Pax heeft een ruime ervaring in Customer Experience Management en Customer Journey Mapping. Meerdere consultants hebben CCXP accreditaties en hebben bij diverse bedrijven al grote en kleine CX trajecten uitgevoerd.

Meer weten?

Wij houden van delen en bieden daarom onze aanpak ter download aan. In 3 stappen naar Customer Experience Management:

  • Whitepaper
  • Scan
  • Checklist

Als je hiervan vrijblijvend en gratis gebruik van wilt maken, vul dan dit formulier in: