Ga naar de inhoud

Blog en nieuws

Prestaties van je e-commerce operatie meten? Kijk ook naar de performance!

  • door

E-commerce platformen kennen vaak een keur aan KPI’s. Natuurlijk worden conversie en omzet gemeten. En ook steeds vaker worden de NPS en CES meegenomen in de beoordeling. Want je wilt toch weten hoe klanten je beoordelen als het gaat om service en gemak. Kortom, aan aandacht voor de customer journey – terecht – geen gebrek.… Read More »Prestaties van je e-commerce operatie meten? Kijk ook naar de performance!

Convenience = Trust

  • door

In mijn vorige blog ‘Convenience is King’ stelde ik dat er een nieuwe koning op de omni-channel troon zit: convenience. Gemak voor de klant is met afstand het belangrijkste doel waar retailers en andere B2C-spelers zich op zouden moeten richten. Focus op gemak zorgt namelijk voor een goede service en kwaliteit. Tegenovergesteld zorgen een gebrekkige… Read More »Convenience = Trust

Convenience is KING

Er was een tijd dat het adagium luidde: content is king. Maar er is nu een nieuwe koning aan de macht. Bedrijven hebben zoveel taken bij de klant zelf neergelegd, dat klanten vaak afhaken in het kooptraject, simpelweg omdat ze het te ingewikkeld vinden. Ze snappen ook niet goed wanneer ze nu het best welk… Read More »Convenience is KING