Orion Pax is het digital consultancy bureau dat een klantgerichte e-business aanpak hanteert op basis van de volgende uitgangspunten:
- Toegevoegde waarde
Dit is de sleutel tot succes. Producten schuiven kan iedereen. Waarom kopen mensen bij jou? Denk UBR’s (Unique Buying Reasons) in plaats van USP’s. - Transformatiekracht
Flexibiliteit maakt ondernemingen weerbaar. Dat is nodig om in de snel veranderende wereld van e-business succesvol te kunnen zijn of zelfs om te overleven. - Techniek
Technisch moet de motor van een e-commerce in goede staat zijn. Een snel en goed werkende website is een van de belangrijkste klantentrekkers. - Service
Dienend zijn naar je publiek is de sleutel voor een loyale en sterk groeiende klantengroep. Gemak is een van de belangrijkste drivers! - Kwaliteit
Kwaliteit zit in oog voor detail in bediening, service alsook in de online uitingen als de website. - ROI gaat twee kanten op
Iedereen krijgt waar voor je geld, zowel voor de verkoper als zijn/haar klanten - Transparantie
Wees eerlijk over wat er fout gaat en vertel wat je doet om het op te lossen. - Loyaliteit
Als jij loyaal bent aan je klanten, dan zijn zij het ook aan jou.
Orion Pax is opgericht door Eric Nijman en werkt samen met diverse gerenommeerde organisaties en vele grote en kleine namen uit de online wereld.
Benieuwd naar de naam Orion Pax? Lees dan eens op deze wiki. (Let op: extreem hoog nerd-gehalte!)