14 februari 2019

Customer Experience in a box

Welkom bij de Orion Pax Customer Experience Management 3 stappen aanpak. Dit model, gemaakt in samenwerking met de experts van Shopping Tomorrow, geeft inzicht in hoeverre jouw bedrijf of organisatie Customer Experience Management geadopteerd heeft of anders gezegd: hoe klantgericht jouw bedrijf/organisatie is.

Stap 1 : Customer Experience 101

Om alle vragen in de scan goed te kunnen beantwoorden is verstandig om als eerste stap ons whitepaper te downloaden en te lezen. In dit whitepaper vindt je een eenvoudig model met voorbeelden en templates om Customer Experience Management in je bedrijf op te zetten.

Stap 2 : Customer Experience scan

Als tweede stap kun je de vragen invullen (duurt circa 7 minuten per scan). Na iedere scan krijg je een score te zien die een indicatie geeft waar je bedrijf staat.

Om de scan overzichtelijk te maken hebben we deze in 4 delen opgeknipt die overeenkomen met de 4 onderwerpen uit onze Customer Experience Whitepaper:

Stap 3 : Customer Experience Checklist

Je kunt daarna, als derde stap, onze Customer Experience Checklist erbij pakken en praktische tips en acties vinden die je verder kunnen helpen om het bedrijf klantgerichter te maken.